På bättringsvägen!

Alla barnen blev magsjuka med bara minuters mellanrum. Intalar mig att det var något i matväg som ställt till det och att Per därför kommer klara sig. Barnen åt redan igår (tydligt friskhetstecken) och har varit pigga hela dagen idag. Med det i åtanke har jag (som normalt sett helt objektivt troligtvis inte kan anses vara någon optimist) påbörjat (och kommit väldigt långt i) den stora saneringen! Jag klarar inte av att känna att huset är äckligt och är således grundlig. Blir Per sjuk får jag helt enkelt börja om (har ju gjort det förr...). Vill ni hjälpa till med tvättvikning har vi tvätt så det räcker åt en mindre by. Och mer lär det bli!

Vi har också gymmat! Levi i en slags hemmagjord hoppgunga, Per med att lyfta skrot och jag med ett hemmaspinningpass!



Kommentarer

Populära inlägg