Året i bilder

2016 är nu ett avslutat kapitel. Trots oroligheter i världen har familjeåret varit bra. Vi höll ihop igen! Här kommer en tillbakablick.

Levi lärde sig skriva och läsa i januari 2016. Han fyllde också 5 år.


I februari såg jag en oväntat bra konsert med Melissa Horn tillsammans med Annica.


I mars fick jag bihåleinflammation, struntade i den och åkte till Säfsen.


I mars köpte vi  också stugan!


I april hittade vi en cool grotta efter en mycket lång cykeltur i mycket kallt väder.


I maj såg jag den hittills bästa konserten i mitt liv vilket var den med Adele. I trevligt Linda S-sällskap!


I maj målade vi också om huset.


I juni firade vi midsommar i Dalarna. Det var ovanligt varmt för att vara midsommar!


I juli var i Piteå och på Pite Havsbad.


I augusti åkte vi till Kanarieöarna och fick en årsdos av poolbad.


När vi kom hem sprang jag och Elina Glädjeruset tillsammans.


I september plockade vi ovanligt mycket bär.


Vi åkte också till Granö.


I oktober hamnade jag i Metro.


I oktober bestämde sig Elliot för att skära hål i två av sina fingrar.


I november var det kallt vid Siljan.


I december hade vi uppesittarkväll på Arrendegatan.


Nu är det 2017 - året när nästan alla fyller jämnt. Ser fram emot allt utom att fylla 40. 

Kommentarer

Populära inlägg