Första promenaden!

Igår var det vagnpremiär och dags för första promenaden. Det hade skett tidigare om det inte hade blivit en incident med vagnen. Incidenten gjorde dock att Levi fick en splitterny vagn som vi är supernöjda med. Det var bara jag, Per och Levi som promenerade (tveksamt för övrigt om man verkligen kan säga att Levi promenerade). Vi gick bort till pizzerian och köpte lunch. Elliot och Elina var i pulkabacken hos farmor och roade sig på egen hand.

Som nästan alla bebisar tyckte Levi inte att det var så kul att bli påklädd, men somnade sekunden när vagnen började rulla.

Om ni inte har märkt det så är det jag som tar 99 % av alla bilder här i hushållet. Och när Per väl tar kort (på mitt initiativ) så tar han ett enda. Vilket innebär att jag förstås blundar på det enda kort jag är med på. Men ni får hålla till godo ändå. :-)

Intet nytt på sovfronten tyvärr. Levi sover som en stock på dagen och "lite" oroligt på natten. Ringarna under ögonen växer. Imorse somnade han så gott bredvid Elina i storsängen och då säger hon: "Han somnade nog av all min kärlek." Då är hon bara världens bästa barn.

Kommentarer

Populära inlägg