Halsfluss?

Jag har haft ont i halsen sedan förra söndagen. Jag var lite bättre i mitten på veckan, men nu är det illa igen. Elina insjuknade i förrgår och förutom hög feber och förkylning så har hon ont under fötterna och i händerna. Låter som halsfluss kanske? Doktorn är på väg som tur är och snart är vi väl på fötterna igen. Det jobbigaste är att Levi är förkyld. Det är väldigt svårt att amma en bebis som inte kan andas med näsan. Han har också väldigt svårt att sova, då han inte kommer på att man ska andas med munnen, så han har sovit på mig och Per hela natten. Vår nattsömn har blivit lite lidande. Han ska dock vara skyddad mot halsfluss eftersom jag ammar. Så praktiskt då.

Just nu är han lite bättre i näsan och sover för sig själv i vår säng. Älsklingsbebis!

Igår kväll. Mamman och de sju små killingarna.

Vi har också invigt bärselen. Levi tyckte, som med allt annat, att det var helt okej. Han är en ovanligt tålig och nöjd bebis.

Kommentarer

Får ju då ändå hoppas ni kryar på er snart men jag måste ju säga att jag är lite avis på ert "doktorn kan komma" - Hur bra är inte det på en skala?!? =)

Kram kram S
Linda sa…
Levi verkar iaf vara på bättringsvägen och ja, det är superlyxigt med hembesök av en doktor!!

Kram kram!

Populära inlägg