Återbesök

Idag har vi varit iväg till Akademiska sjukhuset på återbesök. Vi kom bara 5 minuter för sent, vilket var en bedrift med tanke på ingen sömn alls på hela natten, tre barn som alla ska ha frukost/kläder/tandborstning och två föräldrar med lite egna behov av att göra sig iordning. :-)

Redo för road-trip.

Sötnos med pappa.

Lite lik Elina också, va?

För övrigt är det såriga bröst som är i centrum för min uppmärksamhet samt sömnbrist då Levi tycker att det är roligare att vara vaken på natten än på dagen. Övriga barn (och föräldrar!!) håller inte med. Men vi försöker att bara gilla läget.

Kommentarer

Ja jag kan ju lugnt meddela att jag varit bortskäms med två sovande barn som verkar ha för avsikt med att fortsätta i samma takt som dom gjort sen dom föddes! Jag har aldrig förstått vad småbansföräldrar pratar om när dom säger att dom inte sovit på flera år =P Lär ju dock få tillbaka tre gånger om med denna lilla groda för jag kan inte påstå att jag gjort når särsklit för att få M & N att sova som dom gör! Hur som helst! Lång kommentar =P Hoppas det vänder och att lilla Levi vill ansluta sig till denna tidszon snart för hela familjens skull =)

Kram kram
Linda sa…
Jag har aldrig förstått mig på föräldrar som säger att det är så lugnt med den första bebisen, så våra erfarenheter är lite olika. :-) Elliot hade ju kolik och sov knappt alls de första veckorna. Elina däremot sov som en stock. Levi sover också som en stock, bara fel tid på dygnet. :-) Det ska nog ordna sig. Däremot funderar jag allvarligt på att operera bort brösten och det är ju ett värre problem förstås. :-(

Kram kram!

Populära inlägg