Rolig sak som jag glömde berätta...

Jag och Per lever ibland i lite skilda världar. När jag låg med onda värkar i badet kom han med sitt finger till mig och sa: "Kolla. Jag har fått ett riktigt nasty papercut." Ordagrant. Han hade alltså skurit sig på ett papper. Jisses vilken oempatisk person jag var i det ögonblicket. Det är då man förstår varför det är kvinnor som föder barn. :-D

Fin familjebild om inte familjefadern hade sovit.

Första riktiga badet var en skräckupplevelse. (Jag har redigerat intima delar i photoshop, han badar inte med blöja.) :-)

Brorsorna.

Idag.

Kommentarer

HAHAHA! Du vet ju hur man brukar säga att man är känsligare när man är gravid och har lättare för att gråta men jag har "problem" med skratt =P jag kan börja skratta som en tok tills jag får kramp i ikke existerande magmuskler och det gjorde jag nu när jag läsa om missödet med fingret =P Inte lätt å vara karl alla gånger =)

Hälsa han att vi hoppas det läkt och att det slutat svida =P

Populära inlägg