En bättre människa helt enkelt.

Idag är jag mer i balans igen. Fast ibland är det bra att bli lite sur. Per får mycket mer gjort i hemmet när jag är det. ;-) Jag och mitt lilla Levigull har en slö morgon. Han ser Diego och jag surfar lite. Jag och alla barnen ska baka lite (två kalas stundar ju!), men jag fick stränga order att vänta tills skolan slutat.

Jag är inne i värsta pyntarfasen! Alla som känner mig (eller som ens har varit hemma hos oss) vet att pynt inte är min starka sida. (Inte Pers heller, men det är tur för jag skulle inte vilja vara gift med Ernst K.) Men nu har det hänt något! Visste jag inte bättre skulle jag tro att jag var gravid i typ v 35 (när man boar som värst), men jag visar inga sådana tecken för övrigt (som tur är!). Men fint blir det!

Kommentarer

Populära inlägg