Livet på snabbspolning

Ibland händer det så mycket att det känns som om livet snabbspolas fram.

Under helgen som gick så hade vi mamma, min moster, Linda, Ralf och lilla Lucas här. Besöket föregicks av en storstädning, så jag kände mig mör redan fredag. Men vi hade en supertrevlig helg och Levi njöt av en kompis precis i sin egen ålder (Lucas är 3 dagar yngre). 


Och nu har jag varit på kick-off i dagarna två på Rånäs slott. Trevliga dagar i underbar miljö med de bästa arbetskamrater man kan tänka sig! En kort löptur hann vi till och med med. 




Men nu är jag trött och hela min kropp tror att det är söndag. Bara ladda om och åka till jobbet snart igen. Men först - godnatt!

Kommentarer

malin sa…
åh rånäs!jag och lars sov en natt där för ett par år sen, så himla fint och mysigt! plus bland den bästa maten vi ätit :)
Linda sa…
Å det var helt fantastiskt där! Om ni ska gifta er vet ni ju var ni kan ha festen. :-D

Kram Linda

Populära inlägg