Glansdagar

Oj, det går verkligen ett helt liv på en dag! Ibland händer det så mycket att man inte vet var man ska börja.

Igår blev jag utsläppt en hel kväll!! Det är första kvällen jag var ute sedan Elina föddes och jag och Annica var och såg "Glans och Schyffert" på Reginateatern i Uppsala. Jag tycker i och för sig att Henrik Schyffert är lite för självgod för min smak, men jag var lagom trött och synnerligen mottaglig för stand-up visade det sig. Jag skrattade så att jag grät! Johan Glans är ju i en klass för sig!

Jag och Elina har övat och övat på att äta annat än bröstmjölk (jag genom att mata henne naturligtvis, jag är ju redan avvänjd) och det går över förväntan! Numera är Elina nästan vuxen och äter gröt både morgon och kväll samt riktig (dock puread) lunch med dessert (nåja, frukt) och vatten. Hon får visserligen några snutt-mål, men det är ju så gosigt att hon nog ska få fortsätta med det bra länge tror jag.

Elliot sa härom morgonen att "Alla människor är gosiga, men pappa är så hårig". :-) Han har också förklarat att "Jag är lite bekymrad, men bekymrade killar kan åka till leksaksaffären." Allt här i världen är inte logiskt för alla.

Kommentarer

Populära inlägg