Året i bilder

2010 var ett bra år.

Hela vintern var det mycket snö. I januari var det premiärdags på skridskor.

I februari hade jag inte blivit gravid och vi rymtes således i Elliots (gamla) säng.

I mars åkte vi till Öjebyn. Där var det ännu mer snö.

I april hade vi påskpicknick vid Alsike skola. I april fick vi också veta att vi skulle bli fler i familjen.

I maj hade vi grannarna över på middag och kunde konstatera att det bara blir fler och fler barn på gatan.

I juni tog Karin studenten...

... och Elliot slutade på dagis. För gott.

I juli åkte vi till Kreta.

I augusti föddes kusin Edit.

I september kunde jag fortfarande cykla och vi åkte på picknick. Båda barnen fick inte längre plats i cykelkärran.

I oktober fick barnen gå på sin första bus-eller-godis-tur. Med medföljande föräldrar.

I november hälsade mormor på i två veckor. Vilken lyx för en tjockis som jag!

I december hann vi precis julpynta innan sjukdomarna bröt ut. Elinas ljusstake har en hedersplats på köksbordet.

Kommentarer

Pointerliv sa…
Så fina bilder, hoppas allt är bra med dig /er. Längtar till jag får se babyn på bloggen:) Kram från ett kylit Piteå/Ojbojn
Linda sa…
Och jag längtar tills jag får lägga ut bebisen på bloggen! Ha det så bra! Kram kram

Populära inlägg