Det här kanske du inte visste om mig!

Jag....

- avskyr att vara med på bild. Om inte absolut nödvändigt. Och sen blir jag arg när det inte finns några bilder på mig.
- har alltid rätt. Tills motsatsen är bevisad.
- HATAR alla former av kedjebrev!
- har otroligt svårt att komma ihåg efternamn, särskilt de där som slutar på -gren, -berg, -holm och sånt.
- är född utan tålamod. Utom när det gäller barnen (som tur är).
- skulle kunna äta hur mycket godis som helst. Utan att må illa till och med. (Farlig kombination.)
- har ett farligt behov av att alltid berätta sanningen. (Skulle aldrig kunna vara otrogen.)
- kan inte gräla med måtta, utan måste häva ur mig allt som jag velat ha sagt de senaste 2 åren vid varje gräl. (Stackars Per.)
- älskar parenteser. (Nähä?)
- skulle rädda mig själv före barnen om det var en råtta som hotade mig.
- tänkte gifta mig med Peter Jöback. På riktigt. Tills han blev homosexuell.
- tror på ett liv efter detta.
- är ganska argsint, men har en förmåga att verka lugn.

En av de få bilder som finns på mig. :-)

Kommentarer

Populära inlägg