Inlägg nr 100

Idag är det all time high här på bloggen. För första gången har jag lyckats producera 100 blogginlägg på ett år! Inte för att jag har fått så mycket vettigt sagt, men jag har åtminstone lagt ner en ansenlig tid på bloggandet detta år. Jag har en känsla av att det kommer att bli lite färre inlägg alldeles snart...

Igår pyntades granen. Det var två mycket lyckliga barn som gjorde grovjobbet. :-)

Idag är Elliot äntligen frisk (om än lite utmattad) och har begärt att vi ska gå ut. Tyvärr är det snöstorm, men ut ska vi förstås ändå! Just nu sitter gullnosarna i badet (inom höravstånd, och tro mig, de hörs) och efter badet blir det våfflor. Sen skulle en förlossning inte sitta helt fel. (Det vill säga om Per kommer sig hem från jobbet i detta väder.)

Kommentarer

Populära inlägg