Sankta lucia

En del saker talar för sig själva. Detta är i alla fall filmat den här dagen och Elina var lite less eftersom Per missade något väsentligt första försöket. :-)

Jag skulle egentligen ha nöjt mig med inlägget här, men söta fröken Elina har hyssat så det har stått härliga till senaste dagarna. Igår gömde hon DVD-dosan i Elliots overallben, så när jag (som för en gångs skull hade lyckats hålla mig vaken en kväll) och Per skulle se film så kunde vi omöjligen hitta den. Hon höll tyst om det hela dagen idag, fast vi letade som besatta och Elliot hittade den först när han skulle på med overallen. Idag stal hon Elliots självlysande planet och hängde upp den inne i sitt rum istället. Elliot trodde det hade varit inbrott och tjuven ifråga höll tyst som en mus. Sen avslutade hon kvällen med att ljuga om att hon varit på toaletten och kissat sista kissen den lilla fisfian. Vad ska det bli av min dotter?

Kommentarer

Ja det låter ju helt klart mycket bättre än när moster Anna sjunger sankta lucia =) Mycket duktig liten tös =)
Linda sa…
Hahahahaha!!! :-D Det är bara att instämma!
Anonym sa…
Så himla gulligt, jag blir rörd.../mormor
Anna sa…
Nu tycker jag att ni är lite elaka med moster anna här ;)
Linda sa…
Anna, vi är inte elaka. Vi är sanningsenliga. Världsvid skillnad.

Populära inlägg