Helt fel dag!

Hela familjen var på Arlanda kl. 7.45 imorse. Nöjd över att vara i god tid gick jag till servicedisken för att köpa en plastpåse till vagnen. Fick till svar att disken egentligen inte öppnar förrän 2 timmar före första flyget avgår. Riktigt god tid var vi ju inte ute i enligt min mening...? Damen svarade artigt att "Vår första flygning är kl. 13.40." Blev iskall i hela kroppen eftersom jag levt i tron att vi skulle åka kl. 8.40. Ringde mamma och bad henne kolla bokningsbekräftelsen via min mejl. Jodå, planet gick 8.40. IGÅR!!! Harangen jag uttalade lämpar sig inte i skrift. Jag svor så att Elliot blev rädd. Det hjälpte inte. Betalade 2000 kr för mitt misstag, men kom trots allt med SAS-planet som gick kl. 9.50.

Så här förvirrad brukar jag vanligtvis inte vara. Jag kan ju skylla på att jag var stressad när jag bokade biljetten (råkade boka Pers biljett fel och fick ringa och ändra...), hade amningshjärna och därefter har både packat och flyttat. Det hjälper liksom inte. Jag är ändå otroligt arg på mig själv!

Nu är vi dock samtliga anlända till Piteå och barnen sover. Elina har fått sin första tand, har lite feber och sover oroligt så jag ska nog också passa på att sova nu på direkten då det verkar bli en stökig natt. Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg