Testing Testing


En ny blogg. Precis vad världen behöver. ;-) Men världen vet ju inte om den här bloggen ännu och jag som älskar att skriva måste ju få försöka. Jag tycker att inledningar är det svåraste som finns. Det känns som att man hoppar över ca 30 år av livet när man inte presenterar sig innan man börjar skriva, men jag tror att jag ska strunta i det och bara börja berätta om just precis den här dagen.


Det är hett idag. Jag och barnen har varit ute nästan hela dagen. Elliot grävde i sandlådan och sa "Det här är inte bra för min gamla rygg." Till saken hör att han och hans gamla rygg inte är 3 år fyllda ännu. :-D Elina har ätit puré för andra gången idag och hon gillar det verkligen! Hon gillar nästan allting och nästan allting gillar henne tillbaka. Vad finns det att inte gilla liksom?


Vi har bott i Alsike i ca 1 månad och idag på den lokala Ica-affären träffade vi våra grannar från min och Pers första gemensamma lägenhet i Luleå. Jätteroligt! Det visar sig att de också bor i Knivsta! Alsike-Knivsta-Uppsala - jag blandar friskt och det är inte konstigt att Elliot inte hänger med i svängarna riktigt. När vi gick från lekparken sa han att han inte ville tillbaka till Alsike (vi var alltså ca 100 m hemifrån). Förvirrat.


Kommentarer

Populära inlägg