Mer förvirrad än förälskad


Uppryckningen är total! Igår gick jag och sövde både mig och Elliot kl. 19.15. Jag däckade först. Trots ihärdiga försök till upplivning både från Per och Elina lyckades jag sova något så när sammanhängande till kl. 7. Precis vad jag och mitt dåliga humör behövde.

Idag har jag varit på trevlig grann-frukost med nybakat bröd och fruktsallad (tack snälla Anna!), lekt i lekparken i flera timmar, dammsugit och storhandlat på Ica Maxi med Elliot och allt detta på gott humör. (Bara för att klargöra: jag har inte dammsugit på Ica Maxi, utan hemma.)

Jag har dessutom hittat face book. Efter tjat från både höger och vänster var jag ju så illa tvungen att kolla in vad the fuss var about. Jag måste tillstå att jag är mer förvirrad än förälskad, men liiite kul var det ju i alla fall. Som bonus gick jag dessutom igenom en massa gamla kort och kom fram till att jag nog måste färga håret brunt igen.

Nu ska jag se Grey´s anatomy och därefter stupa i säng!

Kommentarer

Populära inlägg