Wiii!

Äntligen hemma! Det är ju alltid roligt att vara borta, men å så skönt det är att komma hem igen!!! Tack snälla mamma och Tony för all mat, omtanke och omsorg under en vecka! Tack snälla Linda och Ralf för att vi får komma och våldgästa er (ja, det är så det känns när man kommer själv med två barn till ett klanderfritt hem) mitt under en hektisk fredag! Det enda jobbiga med att vara hos er är att man blir så otroligt prylgalen. :-) Det tog cirka 5 sekunder att övertyga Per om att den rätta julklappen till oss båda från oss båda är ett Nintendo Wii. Hi-hi! Jag har dessutom bestämt att om vi får vinterkräksjukan (ja, jag är nog en obotlig fobiker) så får vi också välja ett superroligt spel som plåster på såren. Hjälp till självhjälp kan man kanske kalla det...?

Jag orkar knappt vara upprörd över att Daniel åkte ut ur Idol. Jag gav liksom upp då Christoffer åkte ut. Hur orkar juryn vara så upprörd över att Andreas får vara kvar? Det är ju dom som är ansvariga för att han är med i Idol över huvud taget. Som man bäddar får man ligga. ;-) På tal om bädda så har Per nystädat och nybäddat och det är bara att krypa ner... Mmmm... Hem ljuva hem....

Kommentarer

Linda sa…
Hej Linda!
Tack för att ni kom och hälsade på! Det är alltid lika roligt och jag saknar er lika mycket varje gång ni åker!
En kvarglömd Pingu och två plastskedar kommer på posten - jag hoppas att Elliot kunnat sova ändå. Wii är förövrigt en riktigt trevlig julklapp! :)
Kram!
Linda sa…
Hej Linda! Tack snälla för att du skickar Pingu med posten. Vi har inte märkt att den är borta än, men jag kan tänka mig att det blir katastrof när det väl upptäcks! Platskedarna spelar ingen roll. Kram kram från mig

Populära inlägg