Färggrannad!


Jag försökte vara pedagogisk idag och förklara för Elliot att jag skulle färga håret brunt. Han tyckte dock att jag skulle ta grönt istället. När jag kom hem bad han att jag skulle förklara hur man gör när man färggrannar håret. :-) Det var bara Elina som tyckte att den nya hårfärgen var konstig, fast hon verkar gilla mig ändå.

Jag och Per har varit ute och ätit!! Halleluja och kors i taket! Jag vill varmt rekommendera stället vi åt på för det var det godaste jag någonsin ätit på restaurang! Tyvärr kommer jag inte ihåg vad restaurangen hette, men den låg på Väderkvarnsgatan i Uppsala och det var inte den grekiska. Man fick välja kött och storlek på biten (jag tog 200 g renytter(eller inner kanske?)filé), sås (jag tog kantarellsås och det gjorde hela maträtten) samt potatis (klyft). Mmmmm....

Men jag blev inte piggare, utan avser att gå och lägga mig å det snaraste.

Kommentarer

Populära inlägg